you'll get what you deserve

Igårkväll var jag jätte stolt över mig själv att jag hade tänkt lägga mig & försöka
sova redan klockan 23:40 (jätte tidigt för min del!!), men när jag
stod och skulle smörja in mitt ansikte efter tvättning,hehe, så fick jag... en jätte hemsk smärta.
Jag vet inte. Höll på att svimma, det började med en ilande & stark smärta
genom nacken och upp i hela huvudet, hörde nästan ingenting,
blev virrig i ögonen och sedan började jag må jätte illa också.
Jag försökte skynda mig så fort som möjligt till sängen,
ville inte falla ihop. La mig ner och det kändes som att det rann svett
över hela min kropp, kändes som att jag höll på att
drunkna i det (fräscht,right?),alldeles genom fuktig 
och jag kände efter på ryggen men jag var så torr man kan bli.
Kändes som att jag skulle vridas ut&in. Helt sjukt var det iallafall...
Men mådde bra som ett piggsvin imorse endå! : ).


Kom till skolan och skulle ha idrott. Jag kände mig så glad att jag
 verkligen tänkte försöka vara med, basket och allt, det som är helt underbart!!
Men i gave up. Klarade inte av det och min vilja vek sig för min förbannade självkänsla.
Till slut klarade jag inte av att sitta still & hålla i basketbollen utan klev upp
och gjorde några snurrar med bollen, så jag övervann lite grann.
Puschade på gränsen kan man säga.
Blir att försöka fortsätta puscha,puuuuscha!! Så att jag en dag klarar av att vara med.
BUT! jag var med hela danslektionen. heeeeelt galet, känner mig ärligt talat jätte
stolt över mig själv. Sure, det låter hur töntigt och lamt som helst
but that's the way it is! Faktiskt jätte stort för mig. Klarade av
att visa för mig själv att jag fortfarande kan dansa, klarar det inte som förut
då jag faktiskt var riktigt bra men jag klarar av en del iallafall.
*Klappar mig själv på axeln, like hell yeah d(^__^)b *
haha nä.. men det var la gött iaf!

Efter skolan tog jag en kort sväng på stan med eve för att hon skulle kolla efter byxor.
Hittade men det sket sig, sucks but that's life.
Men nu... har jag ingen aning om vad jag skall göra,
gå ut en liten snabbis, duscha och kanske sätta mig vid tv:n. Who knows? :) love


long time ago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0