you better die young


Jag känner stressen krypa i mina ådror,
stress och bara stress.
Skippade engelska-arbetet för några
dagar sen, orkar inte med det just nu,
men känns kasst.
Jag har aldrig haft problem
med engelska förut.. VG, MVG.
but what to do, sänkt mig totalt.
Veckan känns iallafall
helt planerad(tyvärr inte helgen men), igår
var jag på HS och staden, idag
packade jag clothes, imorgon
kommer gabriella hit så blir att
chilla med henne och på
torsdag kommer angelina.
Iallafall.. tränade igår och har fet lust att göra det nu också
dock har jag träningsvärk in my butt! Inte schent någonstans.haha..

Ja juste! Det är ju semlor som gäller idag och så förbannat tråkig & kräsen som jag är så hatar jag semlor!! smakar ju ren skit. Förstår inte.. Jag hatar allt som är så självklart för alla att älska- semlor, kanelbullar, lussebullar & pepparkakor. Jag är ju oförståeligt tråkig när det gäller smaklökar haha but what to do! Jag bjuds ju på andra go saker. te.x. punschrulle&chokladboll! klå det, peace huns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0