wish me away

Dagen började med engelska.. Gick inte så vidare på skrivförståelsen
utan var mest bitter över att den kunskap jag hade förut har jag total förlorat.
Blev iallafall lunch i restuarangen, måste säga att det var litet och jag föredrar
vanliga matsalen konstigt nog..

After all, blev det mötet efter en massa stress,tidsförseningar och en massa skit. Gick väl
rätt okej, dock hatar jag att vara i centrum.. Men blir att peta bort det praktiska och istället ha
möten & kanske extra teori lektioner för att inte bara sitta utan att göra något.
Blev stan efteråt, blev inget inköpt tråkigt nog förutom food^^ Stress åt som as gjorde vi (jag&EVE!!)


awesome, new earrings girl!


Ikväll blev det en kort sväng förbi angelina innan hon skulle iväg på träning, vilket
var trevligt endå. a while ago! Måste orka ses oftare... both of us är alltid trött,usch på det.
Och igår lånade jag två böcker från biblioteket som handlar om fotboll!! lovelovelove.
Nu blir det tv:n eller film, something iallafall. peace!



Genom helvetet & I skuggan av San Siro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0