when the sun hits your eyes through the window

Ja.. Skulle egentligen på fest med G ikväll but I got the diss.. Så nu har
jag inte hunnit planera in något annat eftersom att jag fick veta typ nyss att
jag troligtvis inte kunde hänga med.
Men var inte säkert, dock ville inte hon ringa och fråga så det sket sig.

Vet inte vad som händer nu och är fett uttråkad, men skall kanske vara med A&L, eftersom
de just kom förbi och skulle låna solariumet sedan fråga de om jag ville vara
med dem(puss!).
Så blir kanske så kvällen kommer se ut.
Alltså egentligen lär det vara kul och as trevligt att vara med de men jag var inställd på att få
åka buss. I know, jag är hur wierd som helst!
Älskar att åka buss i hela 40 minuter, bara för att få åka buss och låta fantasin skena iväg för
att låtsas att jag levde ett annat liv.. 40 minuter av hopp, dagdrömmar, funderingar osv.

Att stå med ett ben i det förflutna och ett i framtiden är som att pissa på nuet. Det är ett
citat från Mia Törnblom's vän, och det stämmer in på mig.
Lever inte i nuet, jämför bara med det förflutna och de skitna val jag gjort. Sedan går jag bara
och tänker på så mycket skit det kommer bli i framtiden. Just worthless. inte smart.
but that's the way I am.

IALLAFALL. Fick bra kritik idag av min danslärare, visst. Who care? JO JAG GÖR DET. Kalla
mig patetisk, töntig, whatever u want. Men att försöka på dansen igen är ett sådant stort
och riskfyllt steg.
Jag kan falla pladask igen och hårdare än förut vilken sekund som helst.
Tänka: Hur kan jag tro att jag ska klara det här? Jag blir aldrig lika duktig som förut.
Jag är värdelös på det här, varför försöka? Misslyckas & misslyckas gång på gång.

Så för tillfället är jag stolt över mig själv att jag vågar försöka. Så jävla tufft och svårt but I'm trying.


i hope that everything
is gonna be alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0