try your best to break me

Last night. Vet inte riktigt hur jag skall beskriva kvällen, var så sinnes trött
att det finns inte. Tyckte att jag skulle varit taggad men gick inte så vidare.. Höll på att
somna på bussen in mot stan och satt och gäspade på amplified.
Haha awesome..
Men såg lite olika band, vissa var faktiskt ganska sköna:) OCH klockan 1 skulle johnossi
spela, dock började de klockan halv 2..
Var peppad, hann bli opeppad under de,ca, 45 minutrerna man stod&väntade men lyckades
bli peppad så fort de kom ut på scenen!:D
Helt underbart, uuunderbart! Massor av människor och stämningen var underbar (ah.. med
undantag de läskiga människorna som stod brevid oss..).
Fick höra alla min favorite soungs förutom summerbreeze:(. Utrustningen slutade funka!


Men anyway, nu orkar jag inte skriva mer haha:)).. Sitter och ser på filmen på 5an så
have it gödans! :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0