the air through your window

Igår blev det som sagt fest hos Anton, roligare än jag förväntat mig
och var väldigt mycket random people ett tag. Anyway de flesta var ju
bara härliga, dock vart jag jätte besviken på en snubbe under kvällets
lopp and my friends know who...
Sov iallafall hos eve's pappa och for till hennes mamma imorse, kollade
tågbiljetter, peace&love biljetter osv. Blir till att beställa i veckan i guess! : ) TAGGA!♥

Efter ett tag kom brudarna A, G & T och de var redo för kladdkaka.. haha! De bakade
och hade sina argumenationer småsnuttarna.
Ikväll har jag då bara tagit det lugnt med gabriella, sett på the hot chick och ätit lite cookie.
Dock har min lilla vän somnat ifrån mig nu.. och min buss går kl 01:20.....
Not so great but what to do, what to do? kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0