not the easiest part

Igår var jag som sagt med G, dock somnade hon ifrån mig så
satt och kollade torkel på datorn.. Went to my bus efter kl 1 och när
jag gick ute kände jag mig inte ett dugg trött och kändes inte kul
någonstans att åka hem. Så stor lust att träffa folk, festa och ha det mys!
Och totally.. När jag suttit ca 30min på bussen ringer L och frågar
om jag vill komma på efterfest. haha: ). bara samtalet hade kommit lite tidigare så..

När jag kom hem satt jag uppe typ hela natten,, kollade film som hanlade om någon
snubbe som blev sexberoende osv. Idag har jag bara sovit, ätit middag och därefter kollat
OTH och G.G.
Är på förbannat dåligt humör, håller på att försöka sluta röka. Är så jävla svårt och jag är så
van vid att kunna ta en ciggarett då jag blir det minsta upprörd men nu går det ju inte.
Orkar inte skriva more, less. less och återigen less. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0