not some news

hay!
Har inte varit inne och skrivit något pga bristande ideér
och händelser... har ingenting intressant att skriva om men fick lust
att skriva ett kort inlägg endå.
Påbörjade att läsa i skuggan av San Siro idag och jag kan säga
att jag verkligen inte är en bok-människa.
Men nu när jag är inne på att läsa böcker om fotboll, så känner
jag suget.. Att bläddra vidare, vidare & få veta hur det gick för
författaren/fotbollsspelaren. Detta vill säga att jag läser
verklighetsbaserade böcker.

Oh. Fotboll är verkligen det bästa.



fick denna söta cupcake
av eve idag. tasty!
mwöhö. tacks: ))..

Nu innan jag beger mig mot annat  håll så vill jag bara tipsa er om denna
underbara klassiker, värd att få höras. Seether ft. Amy Lee - Broken.
p&k darls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0