naturally

Blev som sagt fest igår, födelsedagsfest, och det var rätt okej faktiskt.
Vi tog bara en chill fest pga stuffs men blev endå kul: ).
Det blev en massa öl-spel, "jag har aldrig" och en massa prat med okända människor,
som tydligen kände mig...
As konstigt! Var nå snubbar som visste vad jag hette & vi hade tydligen träffats flera gånger,
men jag kände inte igen de. Men så kan det ju gå: )))..

Idag har jag bara soooovit..
Smugglat ner lite chirre i magen och suttit vid datorn är de enda annars. Senare blir det såklart
OTH och får se g.g imorgon för jag skall ta en sväng in till stan och hämta E.
Blev även tillfrågad om jag ville hänga med några vänner, men jag tackar nog nej.. To tired! haha.
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0