I'm tirsty

Har inte orkat skriva idag, så jävla less.
Blev ingen skola idag, gick upp, kollade mig i spegeln, slängde mig i sängen igen.
Bara så förbannat less att jag vill riva ner alla mina hyllor, tv:n, allt! Och så var jag
ju så förbannat redface. As kul. "hey I'm beeeautiful"

Helt sjukt vad jag måste skärpa mig när det gäller skolan. Sure, jag är i skolan
nästan hela tiden jämfört med nian. Var i majoritet aldrig där.. Orkade inte med
det. Nu orkar jag med att vara i skolan men inte att koncentrera, engagera mig
eller göra något vettigt.
Jaja, slut med självömkan!
Jag bestämde mig iallafall för att sova riiiktigt länge, sova bort dagen men vaknade
endå kl 11. Så tragiskt! Var till&med pigg, så gick och åt brunch(or what the fu you call it).
Sedan tog jag på mig träningstopp&hotpants, skruvade upp musiken, tränade med
alla sorters möjliga övningar och dansade som en galning.
Det är rätt befriande.. Tiden stannar och ingenting kretsar i ens huvud, everything is lovely.

Och nu till kvällen for jag in och var med G, vi tog en lugn kväll framför tv:n men den snuttn
somnade ifrån mig igen..... ungekorv ;*
en dålig grej jag gjorde.... köpte ett halft ciggpack (FÖRLÅT NORD), besviken på mig
själv eftersom att jag klarat mig så bra. men what to do nu? gjort är gjort.
All skit, som sagt, gjort är gjort.



Kommentarer
Postat av: eve

karlssssssssssssoooonnn!!! inge mera cigg!! :O

2009-02-28 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0