helmet



jeans(haléns) tröja(lånad)
armband(indiska) väska(hm)

Kommentarer
Postat av: denise

åh, jag saknar dig. jag saknar dig så mycket att ord aldrig kommer kunna beskriva.

jag behöver bara titta på din blogg i två sekunder för att inse vilket stort jävla misstag jag gjorde när jag valde att stanna här, jag trodde jag kommit över det där, att jag lärt mig acceptera mitt liv här. men när jag tänker på alla minnen, alla fina stunder man haft, när jag kommer ihåg känslan av att umgås med dig, och dem andra, alla fina människor, då kan jag inte göra annat än att gråta, och hata mig själv för att jag valde bort den finaste dröm jag någonsin haft, att få flytta tillbaka.

jag har inte ångrat mig förens nu, men nu ångrar jag mig så mycket, och egentligen var det ju tänkt att jag skulle flytta i sommar i stället, och nu ska jag ändå hoppa av skolan.. så om jag vill, då kan jag flytta. frågan är bara om jag klarar av det, att flytta ifrån allting här, men tänker jag på sommaren, du och jag sittandes på torget, två nyköpta paket, slitna som fan och miss li's oh boy sjungandes vid apberget, så finns det inga tvivel om den saken.



jag saknar dig så mycket, jag saknar allt vi varit med om, jag vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till.

2009-02-17 @ 12:06:04
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0