he reminds me of u

Idag blev det skola till halv 4, utan nikotin blandat med trötthet
så fick jag mina 'utbrott'. Skrattade som ett as åt ingenting på vägen
till stan efter skolan och de jag gick med verkade
skämmas... and i don't blame them! haha.
Jag och e gick & fikade på cafestation. namnam!
Efter ett tag kom g och vi for iväg mot butiker.
Var bara mys att komma ut och härligt, hade peppat som tusan att
fara på stan utan anledningar but it was nice (förutom en sak),,, anyway.
Fick med mig lite småsaker hem: )


skinn-nitarmband. fjärilsring.
hårnålar. vit kajalpenna.


(bad pictures, well. i know.)

Men nu måste jag gå och ringa lilla far min( som köpt en ny kudde åt mig, finally.tackkk!(:: ) och
be honom komma ut med några filmer som jag tänker snuffa till ikväll. adios!

Kommentarer
Postat av: mandy

sv:det är ett skärp egentligen:) kostade 149kr om jag minns rätt. / tack så mycket.

2009-02-25 @ 20:49:09
URL: http://mandywuhu.devote.se
Postat av: tove

detsamma honeeey, snygg armband! jag har typ ett liknande hehe:)

2009-02-26 @ 10:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0