glamorous


har nu beställt denna, blir till
att vänta på att det ramlar ner i
min brevlåda: ). finigt!


ÅH! jag är väldigt lycklig. okey. jag vet att jag är lycklig inombords just nu, men orkar
inte utstråla något och jag har ingen energi till att känna mig lycklig.
BUT I AM! MILLENCOLIN & THE KOOKS KOMMER TILL PEACE&LOVE!!!!!! :D ♥
är så förbannat jävla glad! Alla mina underbara artister & band.. mm.. kommer att
bli den bästa veckan i mitt liv, 22-27 juni!

the kooks

millencolin

Men nu måste jag skynda mig och starta min film - centre stage turn it up - startar
alltid filmer så förbaskat sent... vill ba ge mig själv stryk. ack ack.
Ej good! Jag får för lite sömn och kommer som ett monster till skolan, but what to do. right? heh.
Nu blire till att njuta av dansfilmen, hugs&kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0