baby, u told me lies

Åkte in så att jag skulle vara i stan lite före 10, träffade E och
skulle småskynda oss till flott. Tror ni inte det var flockat av folk därinne eller?
Gick knappt att gå en decimeter, helt proppfullt och man kunde tro att de delade
ut kläder gratis (vilket de nästan gjorde, total utförsäljning!!)
Men anyway- jag köpte ett par byxor. SÄLJES!!!


CHEAP MONDAY stl W28/L34 ,ej stuprör
Har endast testat de en gång, betalade 280kr.
SÄLJES 250kr


Hann inte testa de inne i affären så köpte
de på impuls (så sugen på byxor) MEN de satt
ej snyggt på mig. lite för stora osv, så nu säljer
jag de helt nya jeansen med awesome färg med
avdraget 150kr!




Efter trängseln på flott gick vi till skolan, där vi hade engelska lektion. Grattis eve. IG! Hade missat hörförståelsen (pga sjuk) så då fick jag IG.. underbart. Fick sedan veta att jag klarade MA-provet, chockad? JA. Har inte jobbat något alls på lektionerna för koncentrationen och orken har varit -0 men klarade det endå. Visst, jag klarade det just över gränsen men jag klarade det åtminstone.. konstigt nog.
Men efter skolan for jag och E på stan igen för att kolla om flott kunde vara lite schyssta att vi fick byta byxor, men inte fick vi det inte (de hade ju inte alls förlorat något på det). Iallafall- eftersom att vi inte fick det så började vi deppa och ville kolla på skor, nog deppköpte vi shoes alltid!:D
Skor fixar humöret snabbt!!
(klicka för större bild)

 


299:-


What'll happen now? Har ingenting att göra.. Börjar bli less på att bara sitta, uttråkad & riktigt less
på att kolla film varje kväll. Men jag orkar inte göra något annat?
Aja. blir väl film nu, woho.. hehe: ) peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0