kan du hämta en bit papper, Esther?

Sökandet efter nyårskläder gick inte så bra igår, verkligen inte bra..
Men till slut när vi gick på den sista affären hittade jag en underbar kavaj!!:D
Jag verkligen älskar den och den kommer definitivt användas flitigt.
Efteråt for systrar och mami hem, men jag stannade kvar med Gabriella, vi letade
upp resten av hennes nyårs utstyrsel och she'll loooook awesome!
Åt tacobuffé på starz och fy bövelen så gottans det var, båda var ju hungriga som
ena svin så.
Därefter for vi hem till henne och malot och pontie kom över. Vi spelade
musikspel och kort, som jag och gab har gjort de senaste dagarna^^
Alla var fett slitna imorse. JEEPP.



heh. flickorna fick säga hellllueee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0