Jag har börjat se på idol O_o

Calle Kristiansson:
1. ”Walking in Memphis” (Marc Cohn).
2. ”Do ya think I'm sexy” (Rod Stewart). 

Erik Grönwall:

1. ”Heaven” (Bryan Adams).
2. ”Run to the hills” (Iron Maiden).


Tove Östman Styrke:

1: ”Can't get you out of my head” (Kylie Minogue).
2: ”The greatest love of all” (George Benson/Whitney Houston).



GOOOO CALLE! de jag ser Idol med tror nästan att jag är en liten

förälskad flicka. Men jag föll för honom första gången, alltså röstmässigt haha,

när han sjöng walking in memphis.

Hans röst gör allt. hejdå tove&erik.

(fast även de är duktiga sångfåglar hoh.)


Och..så vill jag tillägga att en utav julklapparna till

far min damp ner i brevlådan idag! ^_^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0