until the morning comes

Igår var jag för upptagen (&slö) för att blogga. Jag sydde klart skjortan, som jag dock
ska göra lite ändringar på, jag promenerade och så for jag förbi
systers nya lägenhet en liten stund..
Den är faktiskt fin måste jag då säga.
Idag hade vi KLASSFOTO- jomen tja. Jag blir alltid helt misslyckad på de så orkade inte ens
kolla&godkänna fotot idag. Det får bli som det blir liasom.
Är ju ledig imorgon (varje fredag), men orkar inte planera in något
eftersom att jag känner mig suuuuuupertrött. Gick till kl 16, dock började
jag halv 13. Men när jag kom hem for jag direkt på möte och nu ligger
jag i sängen med laptopen på magen. mhöö. To tired for this.
JUST NU: Milow - One Of It (acoustic)





Strax ska jag förbi ica & kolla om de har någon fin hårfärg, xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0