bitch, pleeeease

HAR DU:
* En bästa vän: absolut!
* Dejtat en av dina bästa kompisar: haha ya. fast vi blev bf efteråt
* Blivit kär vid första ögonkastet: nje, men det var ett speciellt ögonblick
* Kysst någon och sedan ångrat dig: hah.... totally!
* Några smycken som kostat över 1000 kr: hell no, not worth it
* Några husdjur: haft råttor, katter, marsvin & fiskar såklart;)
* Hamnat på polisstation: nä..


DAGENS:

* Klädsel: svarta mjukisar + grå kofta
* Hår: uppsatt i en knut
* Låt: någon mysko.. minns inte vilken, sjöngt på den all day long iaf.
* Vill ha: pengar (behöver)
* Sjukaste: my face
* Saknad: att springa
* Köp: nada
* Godis: typ.. en chokladruta?
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: shit. på morgonen tänker jag aldrig(?!)

FÖRSTA:

* Bästa kompis: Sofie tror jag nog.
* Husdjur: råttisar
* Semester: Italy
* Piercing: öronen
* Jobb: nada. jag glider.typ
* Köpta skiva: !!!
* Konsert: AH. ingen aning. vart på supermånga små konserter

SENASTE:
* Peronen som ringde dig: emil
* Personen som du ringde: minns inte:O
*Personen du sa 'jag älskar dig' till:i kanske gab.. inte så vanligt att komma från mig
* Bilfärd: till A
* Filmen du såg: harry potter & halvblodsprinsen
* Gången du grät: jag minns inte:D
* Måltiden: parisaree


SKULLE DU:

* Våga hoppa fallskärm: tvekar innerligt
* Våga hoppa bungy jump: tvekar innerligt
* Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: hell yeah! bara de inte är i ansiktet.
* Kalla dig själv lycklig: ärligt. nej
* Hellre ta bilden än vara med på den: helt klart
* Kunna gråta över en kille: done that
* Kunna gråta över en tjej: done that
* Ljuga för någon: en liten lögn.. ja.
* Kunna springa 50mil: in my black&white ass


 VAD:
* Gör du just nu: kliar mig på kinden 
* Ska du göra imorgon: kanske träffa E.
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: Jag är van
* Har du med dig in på bion: trevligt sällskap
* Är det för färg på dina byxor: black
* Är det för väder hos dig just nu: heh. typ kolsvart?
* Skulle du göra om du vann på lotto: blivit förbannat gla! (beror dock på summan)

BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet: haha tell me about it.
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: don't think so... minns inte.
* Luvtröjor: fett sköna, speciellt om det blåser ute
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: piercingar har jag, tatueringar ska det bli
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: idiot. alla är olika

VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
* Sommar eller vinter: summertimes
* Vilken ålder har varit bäst hittils: har mest tråkiga minnen. så jag säger... bebis-age
* Sova på sida, mage eller rygg: beror på vad jag känner för, under stunden jö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0