to tired for parties

har varit för upptagen för bloggen. but not tonight!
I förrgår så lunchade jag med mamsen på donken efter hon hämtat
upp mig hos G.
Jag kom hem... Tänkte halvsova framför tv:n hela kvällen, men blev så att jag
åkte in till staden endå och var med E och grabbarna.
Tog det lugnt och såg mestadels på filmer.




Sov hos E och kom hem kring 15 igår, åkte in till stan kring kl 17 igen
och åt go middan på eurasia. mumma! 59:an it is.
Efteråt träffade jag älsklingen en snabbis, sen for jag till G.
Pontus kom förbi, vi drack och hade det allmänt mys. Några fler kom dit,
men jag och grabbarna for ut och skulle sjösätta en
båt i dammen.
(inside info: det gick illa ;b)





Senare träffade jag älsklingen så han fick följa med till
G och sova with us. Idag har jag inte gjort något alls!
Gårkvällen var iallafall skum, men nu måste
jag gå&dricka något.- Just so u know! o.o pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0