spiderman

Har knappt skrivit något eftersom att jag inte haft tid med
datorn riktigt. Hade värsta träningspasset i fredags, flyttade erica's
 grejjer som sagt.
Åkte bil ca 26mil, packade massor, åkte 26mil igen och packade
ur alla grejjor ner i förrådet igen.
På kvällen, när vi väl var klara, tog jag det bara lugnt med tv&chirre. Supersliten
så la mig redan vid kl 1.
Igår tog jag det lugnt på dagen och efter middagen åkte jag in till staden,
träffade E och for & kollade när grabbarna (AD/HD) spelade på
rockkrock. De klarade det finemang!
Jag och E for ner till henne, såg på center stage turn it up, käkade chirre,
grönsaker och crabsticks. Tog en kort promenad and GUESS WHAT!
en spindel sprang på mig!!! : ((( så  jävla typiskt min otur.
fick paniken och fy fasiken.....
Nu ser jag på privileged, pusssssn.



en sådan jävel!

Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

urs, vilken spindel :/

2009-08-24 @ 19:32:19
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0