she tried to hide the whiskey on her breath



Promenaden var välbehövd och det var riktigt skönt. Eftersom att det blåste så ruskigt
mycke ute så tyckte jag att jag gjorde värsta genidraget som tog en trekvarts-tröja
istället för linne. Men var det så smart? När jag kom upp mot öcksbäcken så höll
jag på att svettas ihjäl! Kände mig super freeesh när jag gick förbi folk.



Efter middagen frågade mum om jag ville följa med till P och meka med bilen. Det lät kul, för
jag måste börja göra saker istället för att stänga mig inne. Varför- behöver jag inte förklara.
Men var så jäkla trött och hade jätte ont i  hela bröstkorgen. Så jag tog mig en tupplur
istället som räckte till vid kl 21. Så nuuuu.... kan jag verkligen inte sova i tid!
Buuuut it's cooool, jag är ledig imorgon! ; )) xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0