knas kalas

Satt just & tryckte en banana, fattar inte att jag är så hungrig.
Känner mig fortfarande hungrig?
dagens intag:

•några makaroner
•nudlar
•ett halft päron
•leverbiff & ris
•lite ice cream (fuck.....)
•en banan.

Jag brukar vanligtvis nöja mig med middag och kanske....
en potatis till lunch? Men jag borde vara riktigt nöjd med mig själv
nu, för jag slipper ju klunka näringstillskott- vilket smakar mooonkey!


känner mig typ såhär. mer, mer, MER!
bild lånad



Sitter iallafall och nördar whiskey lullaby, som vanligt...... Och ska strax se på take the lead
för att fördriva den långsamma tiden jag upplever just nu. Men först blir det till att
spela lite. tetris kanske? får se. och jag känner mig hungrig:(((( inte van vid det här.
Vilken jäkla plåga alltså. o_O



you'll never know the real me, xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0