I got my foodie foodie

Yesterday.... Sov som sagt all day long, for förbi A ett tag
och kollade in hur brun hon var. Galet!
Efteråt åkte jag till bubbisen och hade myskväll med honom. Såg
edward scissorhands och den är jätte fin för alla som inte
redan vet om det.
Idag har jag varit med honom hela dagen, dock har vi inte
gjort så mycket... Funderade på att fara på nolia men sedan
somnade vi. Halvsov, sov och halvsov. Klev upp kl 19 d(^__^)b.
We took the bus to the city, han for på krogen och
jag hem. Stoppade i mig maaaaaaaaat(vilket min mage hade vrålat
om hela dagen).



Hade tjejkväll med mami, erica & emma. Proppade snacks
och såg på skräckisen they wait. Slutade kring 12-1 tiden och då
tog vi buicken till stan, cruisade och hämtade larsen.
(Som vanligt har jag ingen kamera, så blir ett as tråkigt inlägg
utan bilder. hej......)
xO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0