fútbol

Jag blev tom när min styrka försvann. Min passion var att träna
men jag förlorade allt så snabbt.
Det som gav mig glädje&hopp var att träna, spela fotboll och dansa. Men jag
skadades, fick hjärtfel, andningssvårigheter osv. Shit happens.
Men i och med att det hände försvann min självkänsla.
Jag sjönk. Och vet ni vad? Jag har inte varit med på idrotten på ca 2
år. Kanske en enstaka gång.
Jag tänkte försöka förklara, men det finns ingen mening med det. Om man
aldrig vart med om det jag är med om förstår man inte.
Jag vill inte ta alla människor i samma klunga, men jag har försökt förklara
för så många men alla de har kollat på mig med en sned blick
som: hur svårt är det? det är ju bara att träna?
Men jag vågar inte ens träna gym inför min bästa vän (och jag verkligen älskar gym),
och det är för att jag är fast i det förflutna.
Jag var så duktig medan jag i nutid är på botten.
Ingen kondition. Ingen styrka. Bara skador.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0