för nu kommer helgen

Hade bara tänkt ta det lugnt nu på dagen men fick ett sms av ev
att hon var tvungen att fara på stan så följde med henne.
Hon fick med sig lite smink och jag fick med mig den stickade tröjan
från gina♥, fick även ett par leggings med skinndetalj av ev:D (lägger in bild sen.)
Strax så ska jag äta middag och efteråt ta en snabbdusch. Sedan ska vi en sväng
maxi och därefter släpps jag av hos ev. Hon skall färga mitt hår!!!!!!! : )))





Så jävla härligt. ser så missfärgat ut nu eftersom att det blekts.
Skulle egentligen på fest i h-sund efter det, men vet inte riktigt hur det blir... Kanske
fest i staden istället. men nånting blir det!: )



Vet inte om jag hinner skriva imorgon
men det blir iallafall till att kolla på johans fotbollsmatch
på dagen:D Efteråt kommer mi babio, vi (jag,han,mam,erica,emma&lars) ska på inflyttningsfest
hos min kusin.
När de andra drar på puben ska troligtvis jag, han & A mysa med film. Det blir
säkert en as fin dag!
Och på söndag fyller vanessa år, så blir till att fara förbi där på fika! ♥ xxxxxx


Angelina och Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0