electric crayfish

Helt craziness och jag vet icket
hur jag skall överleva kvällen.
Igårkväll/inatt/idag var annorlunda jämfört med vad jag
trott- eller ärligt.. Jag hade inte trott så jäkla mycke.

Tog bussen till gabs, malin och tovs. Blev till att chilla en stund,
de skulle äta middag osvosv. Efteråt blev det partey.
Vi tjutade med musik, drack och fulade oss. Hur trevligt som helst, och
sedan satte vi oss i trädgårn. Stearinljusen åkte på och vi mumsade
kex, ost, vindruvor, nötter, körsbär- well u name it ; ) 




(better pictures later)
Tiden bara susade iväg och senare kom emil, linus & niclas- kanske vid 3-4tiden?
Blev mer dricka + att vi åt kräftor (as roligt!!).
Det var stört mysigt och vid kl halv 8 imorse tog vi cyklarna ner till
mariehem och såg på massor av filmer.
Sov ca 1½timme vid kl 13 idag?
Helt slutkörd kära vännnnner... men det var det värt! love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0