busy day

har varit upptagen ända sedan jag vaknade
tills nu but NOW: bloggen.
Idag vaknade jag kring kl 14. Tog morgonryken för att försöka vakna,
klädde på mig, satte upp håret och for sedan till gammlia. Riktigt fint väder
så det blev min nya tunika + shorts.



Efteråt for vi och käkade middag på mias grill. Super mumma!! men
fysjutton vad mätt jag blev. Blev illamående, trött och fick ont i huvudet
men det hindrade mig inte från att stressa hemåt.
Blev upphämtad av papi y K, for till laxtrappan (tyvärr kom det inga laxar,ble)
och sedan for vi på fotbollsmatch!!! Ikväll spelade furunäs mot stöcke
och klart som tusan så vann furunäs med 5-0! :D



Kom hem kring kl 22, andades ett tag och sedan blev det film
med mami. Såg på den lilla flickan i huset vid vägens slut, eller
vad den hette, trodde den skulle vara bra.
men ärligt? Den var hel knas. Myskotiskt film som tusan det där. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0