well, min klagodag

Damn girl. boy. woman. man. child. kid. homie. mate. dude!
Jag har varit sjukt hurtig och kämpat idag, PAIN.
Åkte till staden för att träffa dietisten, åkte utan krycka för att jag vill
bli bra. Försöker intala mig själv att benet mår bra-
meeeen.. Så bra gick det ju inte.
Det funkade men gjorde ont som satan och kändes som att jag såg
ut som en idiot där jag gick.
Men så äre när man har knäskador och låtsas vara prima ballerina!


Anyway. Efter  dietistbesöket gick jag o träffade Ex2, kollade lite skor osv.
Took the bus home och tryckte ner mig i soffan, sliten som en gälning
och gnagde på mariekex.
Ikväll är det fest hos E (fan vad många E:n....), men blir inte av att fara dit. Ska
upp tidigt imorrn och de andra orkade inte fara, så känner inte
feta lusten att fara till honom själv heller.
Blir till att sitta home alone, depp-fetta med chirre och exotiska frukter-dricka.
well. love my tänder, love my smoothie. CHIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0