pigg som ett piggsvin, eller?

Så less. Så jävulskt less.
Varit i sjuk över ett år nu, i vissa tillfällen har det bara varit snuva och i vissa
tillfällen jätte sjuk men aldrig riktigt frisk. Minns inte ens hur det var att kunna
andas ren luft, kunna lägga sig och sova utan att vilja slita loss näsan.
Nej, jag minns inte.
På sista två månaderna har det varit helt ok, snuva hit&dit men nu har jag blivit
sådär förbannat sjuk igen.
När jag satt på sjukhuset kunde jag knappt andas, näsan var helt täppt men
rann endå och hade förbannat ont i halsen. Blödde näsblod två gånger när man
satt där på akuten. As kul.
Och nu två nätter har jag vaknat-somnat-vaknat och varit helt genomsvettig(gött?),
varit tvungen att kliva upp, byta tröja. Andas och försöka somna om.
Inatt kunde jag aldrig somna och när jag väl tänkte försöka riktigt så började jag blöda
näsblod igen. totally awesome!
Idag har halsen pajat helt, får knarka hostmedicin och halstabletter.

Förstår inte varför jag alltid måste vara så förbannat sjuk, okej... Jag vet en orsak
till varför jag är det, men jag är inte stark nog att göra mig hel inom det området. dock
skulle det förbättra mitt immunförsvar så sjukt, men. En sak i taget.


u like?
Nä inte jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0