tired like a bear in hibernation

u steel my pain away eller... gjorde
Blev som sagt inte av att fara på fest i hörnefors
i förrgår, men tog inte bussen hem heller.
Blev till att fara på fest på haga, vilket inte var kanon
kan jag säga!
Så då gick vi ner till en fest på teg istället, men var den
underbar? No. no.
Jaja- jag hade det kul med min egna fantasi.

Men igår fyllde man iallafall år, 17 år, I'm a big girl, wöhö.
Fick bl.a. shoes, pengar, ljuslykta & pratade dildo..( ; 
Bara nöjd här borta iallafall och efter middagen blev det fika
med hela family +K&F.
Fasten jag var fett sliten efter dagen före & det var min födelsedag
så orkade jag iiiiinte sitta hemma. Tog bussen in till stan
och såg på film med gabs, pontus & niklas.
Det var bara trevligt & skönt, orkade inte party eller dylikt.



Ikväll blir det till att ta bussen in till stan igen, träffa E och
dra på fest. Finns två alternativ, får se vars vi tar vägen.
Jag hoppas verkligen att det blir bra för jag börjar bli less
på chillfester.
Vill ha något riktigt röj igen .Var ett tag sedan...
Men nu skall jag.. Göra något hehe, orkar iaf inte sitta här.
piss ut G&B!

Kommentarer
Postat av: faaniee

men pullisarr :)

miss u guys! ..

2009-04-20 @ 11:21:19
URL: http://ffannyliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0