that's the way we do it

I hemmet finns det nada internet så nu sitter jag hos G med henne och T,
blir film lite senare. Kanske centre stage turn it up.



I lördags höll jag på i förrådet, hittade massor av grejjer.
Samt mammas gamla kläder(pics later).
På kvällen åkte jag iallafall till M, blev filmer samt Kalle Anka& Family guy.
Hade det bara mysigt och jätte trevligt: ).
Söndagen bestod av att luncha med G och sedan fara hem
för att ta det lugnt och införskaffa mig lite sömn^^


Idag blev det möte som gick rätt ok, följa med T på lunch
och sedan dietisten.
Det gick faktiskt rätt bra och nu har jag näringstillskott som
jag skall dricka. Smakar skit but what to do; ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0