stray dog

helllluuuueeeeee'
Igår åkte jag in till stan och träffade E, åkte på fest
hos J och stannade tills halv 11 kanske.
Tog sedan bussen till ersboda för en annan fest,
någon random fest, det var rätt ok dock spårade det
ur totalt..
Onödigt men what to do nu.
Jag och E gick iallafall hem till henne, nördade eva&adam
och klagade över hur trötta vi var.
Men icket kunde vi sova för vi väntade på the J. Haha och han
var segofläsk kan ja säga.

Idag har det iallafall blivit obs, rusta osv. Köpte äntligen
en parfym och body lotion- summer glow.
So here we go! Jag orkar inte solarium.. ble blö.


Haha- och så köpte jag en liiiiiite försenade julklapp till A. Köpte en åt henne
kring juletiderna, men det gick åt tusan- så nu har jag en ny!: ) pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0