sober

shoooohu! ;b
Igår var det som tidigare sagt, After School. Det var faktiskt riktigt trevligt
med modevisningar, dansuppvisningar, gratis snacks/drickbart och Industri Royal.
Verkligen glad att jag stannade, för alltså vadå. Det var ju inte direkt onödigt att
stanna kvar på skolan två extra timmar, däremot totally worth it!

När jag kom hem just efter 19, käkade jag lite middag och gick sedan ut på
en promenad till ica-papi, när jag väl kommit därifrån var jag helt sluuutkörd.
Hur trött som helst och as ont i huvudet, ångrade den där promenaden för ett tag.


And today... my lovely day..
Kom till skolan 9:30, hade prov i ca 15 minuter och sedan?
Skoldagen tog slut för att estetiskt hade tagits
borts pg.a. provet (som gick att göra på superkort tid.....)
Blev så att jag & E gick till draggen,
hälsade på några fina vänner och sedan sitter jag här nu.



var tvungen att putsa upp väskan lite(; xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0