mångfaldsdag

you spin my head bia.!
mhömhö. inte blivit något bloggande pg.a. ingen vistelse i skolan
med dess internet och varit utan internet at home. Eller... jag är utan.
Är förbi min lilla mor en sväng just nu så smyger
in mig här.
Sjukt många tider att passa i veckan..
I måndags: läkare (& kacka egentligen, men hann inte)
Igår: sjuksköterska
På fredag: dietist

och imorgon får jag inte glömma  springa förbi och hämta hissnyckeln,
ja där hör ni. Jag är så spec. att jag får en egen hissnyckel!
Hehe- det enda positiva med knäskador.. heh..

_______________________________________________________

Idag är det som sagt mångfaldsdag och på skolan hade vi föreläsningar
och workshops. Föreläsningen var rätt intressant, en man som föreläste om
mobbning samt ungdomsvåld- och han berättade om sitt egna förflutna.
Men workshops'en total blowjob'ade... hur tråkigt som helst!

Men det sista vi gjorde var att gästas av stå-upp komikern  Zinat Pirzadeh.
Haha- hon var fett skön! hur go som helst och något
jag inte hade en aning om...  hon är gift med thomas di leva!
du måste erkänna.. bara coolt. 






Min helg kommer bli as party!
Heh. typ nada planer.
Eller ja.... På lördag blir det Sundsvall- monki & ikea och på
kvällen blir det kanske att fara G's pappas 50-års fest.
u tell me!

Nu orkar jag inte dator längre.... h&k!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0