kom ut ur hålan- finally

Vaknade några timmar tidigare än vad jag planerat, vilket
börjar bli en vana nu... Fett lite sömn, men begär inte så
mycket. Aningen van.
Ja- det fuckade sig med att jag skulle förbi skolan & lämna
hissnyckeln eftersom att hon jag skulle lämna den till inte var
i skolan idag, så om de påpekar att jag måste betala
för att jag inte lämnade igen den idag- så blir det ett helvete för de.
Less på skolans personal, lögnare hela jävla bunten.
(oroa dig inte, du får närvaro. feta jävla frånvaron hade jag.)

Men for iallafall förbi E istället och tog det lugnt, P kom lite senare
så fick träffa den bruden också.
Skönt att träffa någon nån gång.. Suttit instängd sen i söndags förutom
mina sjukhusbesök.



Snyggt ben va?
Såhär kommer det att se ut i 6 veckor.
Woho.

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

> Kom in och lyssna mitt band vetja!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-10 @ 13:14:37
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0