hospital

shuHOE

inte haft tid med den här maskinen, typ datorn eller vad ni kallar det.
Suttit, haft ont, sjuk som fan.
So- hela gårdagen spenderades på sjukhuset. Klockan 13 for jag till vårdcentralen
och träffade en till läkare, fick akutremiss till röntgen & ortoped.
Bye bye vårdcentralen, hi hi sjukhuset!
Satt på sjukhuset från kl 14-21:30 så jag spenderade min tid bland
läkare i sammanlagt 8 ½ h.
Inte kul någonstans... Så jag kom hem kring 22, käkade middag och var tvungen
att lägga mig. Huvudet exploderade, kallsvettades, pain i halsen och näsan...
den ville jag skjuta av mig, vilket jag hade velat göra hela dagen.

Och idag var jag också på sjukhuset, waow!
Sjukhuset är mitt andra hem, skjuta. Alltid sjuk&skadad. Haha.die.


Mina bästa vänner. Knäskyddet blir kvar i
6 veckor. woho!



be in touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0