fly dust, fly

Idag tog jag en ganska lång sovmorgon.......skönt!
Solen har stekt hela dagen och fåglarna kvittrar, medans
jag har varit i ett smutsigt förråd. Haha. Kom iallafall ut
då jag tog mina rökpauser och då njöt jag riktigt utav
solens varma solstrålar.
Blev iallafall till att sortera, slänga, kolla barnkläder och
hitta gamla saker nere i förrådet:).


Hittade en väska, små parfymer och ringar jag lagt ner
i lådor för flera år sedan.
Men nu fick de allt komma upp och skall användas: ).


Om ett litet tag blir det mat från rapido, ta en snabbdusch
efteråt och sedan bli skjutsad utav de fina, papi & K, till
M där det blir filmer.
Hoppas ni har fått njuta utav denna underbara dag! xx lovers


papi y K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0