crosses

hola amigos!
Jag är verkligen oaktiv och oengagerad i bloggen just nu men jag är
för upptagen. Visst.. Jag har suttit hemma hela dagen men jag har kört
hårt med 'vårstädning' i mitt rum, hittat massa mysiga grejjor:
gamla dagböcker
kärleksbrev
saker jag trodde var borta
well- you name it!

Har även suttit framför tv:n med kära Ugly Betty. Så himla bra serie!

Imorgon blir det min första skoldag på ca.. 2 ½ vecka. Känns sisådär,
jobbigt men samtidigt kul. Stannar hela dagen eftersom att det blir
After School på eftermiddagen/kvällen.
Blir dansuppvisningar, modevisningar och Industri Royal kommer &
spelar. Känns riktigt trevligt: ).



Nu har jag faktiskt inte tid att skriva längre, snart kommer det upp lite skriverier om
min födelsedag(som var för en hel vecka sen...) och mitt, faktiskt, underbara lov!
Skall gå och starta film nu, blir A Cinderella Story. En riktig klassiker för
min del och jag lovar att vara aktiv hädanefter! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0