bump!

hej på mig, dig och din tjej
Helgen får väl en... 5½a av 10. Kunde definitivt ha varit
sämre men även mycket bättre.
Fredagen bestod av dietist möte och därefter stan ett litet
tag med E*2.
På kvällen hade E fest, men blev till att hoppa över det
och stanna hemma för en gångs skull. Chirre+film= min fredagskväll.

lördagen blev det till att kliva upp tidigt för att åka till Sundsvall. Blev en
lång runda inne på IKEA och därefter Birsta City (or what u call it).
Blev inhandlat födelsedagspresent åt K och en oversize-kavaj från Monki.
bild later bitches! höh?
Hade iallafall tagit smärtstillande när jag var inne på IKEA och det var ju smart
gjort. Gälet så ansträngande det var... Började svettas som tusan utav tabletten
och sen gick jag ju med en krycka, vilket inte gjorde saken bättre..
På hemvägen. ÅH! E hade en spindel i luggen och fyfan vad
hemskt det var. ville pissa på mig. Nä. Spindlar är inte min grej!
Iallafall. Kom hem kring 20-20:30 tiden, stressade med att byta kläder, kirra håret
lite smått och åka in till staden. Blev sjukt sliten och sjuk under dagen men
missade inte fest för det.
Blev fest hos S ett tag, vilket var.. hyfsat? Finns bättre men var rätt så roligt ibland.
Kring klockan 12 begav vi oss till nästa fest, fritidscenter, haha.
Där var det sjukt mycket mer röjj! Riktigt kul och så träffade man på gamla läraren..
Partey anywaY! ;b

And today har jag försökt sova så länge som möjligt, men det gick ju fan inte som
tänkt eftersom att mina grannar spela musik på högsta volym. fu-ers.
Och idag kom min förbannade sjuka tillbaka, tragiskt. Sjuk i över ett år- what to do?
Sedan så märkte jag även att mitt knä har svullit upp så sjukt mycket mer
än förut så blir troligtvis akutremiss till röntgen imorrn.
Har egentligen tid den 17/4, men det är för lång tid.. Knäet åkte som ur led förra
fredagen och börjar bli mer svullet nu. not goooooood!
Tråkigt nog har jag inga bilder från helgen, så ni får nöja er med text. peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0