School?

Nu har man påbörjat gymnasiet och gått färdigt grundskolan. Dock gick det inte något vidare i grundskolan, jag tillbringade mer tid hos skolsköterskan och på en bänk än i närheten av en lärare. Betygen sjönk, självkänslan sjönk och modet att försöka på gymnasiet försvann.
Dock hade jag handledare, syo, vänner och förälder som stöttade mig litegrann så jag testgår nu skolan för att senare se hur det blir.
Det som är mest jobbigt är alla de underbara människor man lärt känna på denna korta tid man gått där och om det blir att hoppa av lär jag sakna de så starkt. Man kan ju fortsätta träffas, men det blir inte samma sak.


helt underbara
  • Gurre, Ewe, Kahnittha, Issa, Linda, Gabbe
  • Ida, Jag, Lisa, Sara      +Äwä.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0