A night

Trodde först att kvällen skulle bli total misslyckad men det blev den faktiskt inte. Bara början....
Tog bussen in till centrum för att bege sig mot Grubbe hållet, där blev det fest. eller "fest".  Var inte direkt kul och blev uttråkad nå så brutalt men begav mig med Eve till stan för att jag senare skulle ta bussen mot Ersboda där Andy hade inflyttningsfest med sin tjej (kommer dock inte ihåg hennes namn).
Där var det rätt så kul dock hann majoriteten av folket fara innan jag kom dit :b men var trevligt med de folk som var där och Andy's flickvän visade sina djur för mig (ödlor, grodor, ormar) och de var jättefina, det fanns även en mini-igelkott! Hur gullig som helst och den kan inte bli större än vad den var:




Supersööt!




Och imorgon, imorgon,,,, imorgon blir det till att ta en riktigt mysig kväll framför tvn och det innebär: Gossip Girl, OTH, Greek, (någon film?):






 

                


 
Gossip girl, One tree hill, Greek


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu tror jag att det är dags att uppdatera Eve ;)

2008-09-29 @ 18:01:48
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heej! =)

Jag är en tjej som vill ha en pygmé igelkott.

Lite frågor:

Var hon fick tag på den??

Tar det mkt tid att ha en sånn??

Vad kostar det:

Köpa en??

Saker till den??

M.m



Tacksam för snabbt svar.

2010-06-13 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0