Una helga

Har inte skrivit något p.g.a att jag bott hos min far och vi är utan internet där.
Men iallafall, min helg blev lite annorlunda än vad jag tänkt mig- men det behöver ju inte alltid vara negativt(?)

I fredags åkte jag in till stan för att träffa E och A, vi åkte ner mot mariehem för att fara på fest. Vi kom dit, men drag? Nja. det var inte som jag hade trott, utan det var ingen stämning alls- noll! Så vi ringde våran lilla vän N som bara bodde nå kvarter ifrån och for på fest där istället, var endå stämning dock skulle de dra sig mot haga för att festa vidare där och vi följde med men kvällen slutade på stan.




Elisabeth, Anja, Paow, Nataly, Evelina & jag





Lördag, lördag, löööördag!  Vart en helt brutalt otroligt rolig kväll. Så mycket bättre än vad jag ens vågat hoppats på.
Kvällen bestod av tre brudar: Jag, Anja och Gabriella.
Men den vart så lyckad när bara vi tre festade, inte haft så roligt på länge tror jag.
Vi var iallafall hos G i flera timmar, men begav oss senare ut för att träffa GL och T.

        

& vi träffade även Johan och Lester





Under kvällen-natten blev det mycket fotande eftersom att G's syster , , hade fått en ny - väldigt bra - kamera!
Var ju tvungen att nöta knappen lite. (;


   

        

     


Tack älsklingar! ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Lördan såg riktigt kul ut :) Vi ska ju dra en tjejfest men fråga ej när (?) för jag tror den skulle va hos sophie :) Nu har jag ännu en blogg att följa och en egen att skriva uj uj men det är kul :) Nu länkar jag dej på min blogg Tjoop kram

2008-10-20 @ 04:50:04
URL: http://www.metrobloggen.se/DarkFlimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0