tired

Suttit hemma hela dagen, skönt - dock riktigt uttråkande.
Sedan ringde jag våran stödperson för att försöka få hjälp med jobb (måste fixa min ekonomi) men hon
svarade tyvärr inte...
Så när jag väl känner suget efter något och känner att jag verkligen MÅSTE ha något så intresserar jag mig för www.tradera.se  , finns fullt av skrot där dock är det jätte kul när man hittar de små guldkornen: ).



(Kan inte lägga in bilder jag har sparat från paint (?!)
Värdelööööst- men skall kolla senare om det går att fixa på något sätt.!)






 

†  R.I.P Janne
när jag väl hittat en bild på Janne,
så funkar det inte att lägga in den? -lagg blogg-





Kommentarer
Postat av: Sandra

tacktack:)jag köpte den på bikbok. nice blogg btw!

2008-10-18 @ 10:20:08
URL: http://sandraalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0