from yesterday to today and from today to tomorrow

Yesterday var jag med A, vi tog det lugnt framför tv:n och pratade en massa.
Hur skönt som helst, för det var ett tag sedan vi var med varandra!



Hur gammal bild som helst! ♥



But anyway, idag har det inte varit någon skola, skönt! Dock missade jag en intervju vi skulle ha på Ica Maxi, but I'll survive! Jag begav mig iallafall till staden endå och träffade E, vi hade bestämt oss för att ta en sväng på Dragonskolan vilket vi gjorde och där träffade vi olika folk.
Var väldigt trevligt faktiskt : )

Sedan så hade min hjärna fipplat bort att farmor skall sova hos oss ikväll, vilket känns ganska bra för hon är ju ensam nu. Men när man kom hem höll hon på att städa våran tvättstuga och det låg saker/lådor precis överallt!! Haha puss grandma. ♥
Hon lagade iallafall pannkakor den plutten  -


   



Tonight var jag hos E och L, tog he luuugnt och nu bär det av ut! Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0