DON'T BELONG HERE

Varenda jävla dag består bara av bråk och små tjaffs som man inte orkar med.
Det går verkligen inte en enda dag utan att de skall bråka, visst. Jag kan också höja rösten och dylikt, en självklarhet att det händer. men inte så ofta som de håller på.
Vill bara skrika rakt ut, så högt  och skärande som det bara går. Orkar inte detta.

Tankarna att åka till Dalarna en vecka eller två kommer upp, vill verkligen. Dock har jag inte råd att ta ledigt?
Men snart ska jag dit, bort från den här skiten, huset, familjen, Umeå.
Jag ska till Denise i Dalarna. ♥





typ den finaste vän en människa kan ha.

Kommentarer
Postat av: denise

åh, finaste du är!!!!!!

jag vet inte ens vad jag ska skriva riktigt, MEN KOM!!! på riktigt, bara kom hit. komsi.

DU MÅSTE<3

2008-10-10 @ 19:51:59
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0