buull

Bara skitsnack överallt!
Ingen sanning, inget hjärta i allt.    förutom?

Snart ska jag verkligen fly, flyr varje helg bara två mil.
När pengarna kommit in skall jag bort härifrån, över 60mil bort.
Jag ska till min vän, en utav de bästa, som jag tror på. she gives me faith in myself  ♥





Denise! One of the best.
Du får mig att tro, att hoppas, att försöka återigen just när
jag tänker lägga av. Lägga av med att försöka leva.
Du är en utav mina bästa vänner och jag hoppas verkligen
att du inte tror att sådant är bullshit.
För du har sanningen. Jag säger sanningen.

Snart skall jag allt hälsa på dig: )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet :) Den låten är sjukt bra! Den är endå gammal men den är hur mysig som helst :)

2008-10-15 @ 18:08:37
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: denise

åhhååå!

jag älskar dig så sjukt mycket, du får mig att bli glad och allting med dig är bara underbart!

jag är sjukt jävla glad att jag har dig, och om du menar att jag verkligen hjälper dig (även fast jag inte gör nåt?) så kan jag inte vara annat än glad,

för du är den bästa, och förtjänar allt bra <3

2008-10-18 @ 21:44:10
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0