Back from my dad's place

Jag har knappt skrivit något eller dylikt för varannan vecka bor jag hos min far och där finns inte internet tillgängligt för tillfället så blir lite glest=).
Men. Jag har iallafall haft en skönskönskön helg(: och för att få något skrivet här så tänker jag dela med mig av den genom text dock har jag inga bilder, blivit lite korttagning o_o.
I fredags så begav jag mig hemifrån vid kl 20 för att träffa E på stan, vi for till en förfest i närheten av stan och träffade folk dock stannade vi inte där så länge men blev ett tag:).
Efteråt for vi utåt och tog en sväng på stan som inte blev kortvarig. Jag och Evelina satte oss på apberget efter att träffat lite folk och då kom Jonas, William och Roman fram till oss, riktigt trevliga personer! humorn var så dålig att den var som toppen!
Vi tillbringade iallafall några timmar med skratt,humor och att träffa olika människor, samt köpa mat för att få behålla våra platser.

Lördagen bestod av att åka till Obbola för att fira lillkusinen H som fyllde nio år, Grattis sötnos!
Hon fick söta kläder, var glad och skuttade omkring.










»Sedan for jag, min pappa, bror och farmor förbi farfars grav.




† R.I.P älskade farfar


Efter att besökt farfars grav for vi hemåt, åt middag och sedan begav jag mig till stan för att träffa E, vi gick och träffade J&R denna kväll också, men det blev filmkväll istället för utekväll. Vi såg lite på klassikern American Pie. A&J var även med ett tag men inte så länge, kvällen blev ganska rolig men samtidigt tragisk på ett komiskt sätt. Men kring klockan halv 3 for jag och E hem till henne för att fika, sedan sova: ).





»Tack för helgen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0