ANOTHER DAY, LIFE, WORLD

Igårkväll fick jag en mystisk fråga ställd och gav inte något direkt svar på den.
För jag vet inte om det var oseriöst menat eller seriöst(?) 
Iallafall så var hela gårdagen/kvällen konstig. Kunde inte somna förns kring 5 inatt pga för mycket tankar, blockeringar i huvudet som ledde till tårfyllda ögon och jag kunde inte sluta lyssna på musiken jag lyssnade på.

Idag är en dag då jag verkligen önskar att saker var som förr.
Allting förändrades för snabbt, allt flöt iväg, bleknades bort. Det är så mycket som betydde enormt, men man tog inte vara på det i tid så nu är det inte kvar längre.
Vänskap försvann.
Jag önskar verkligen att livet var detsamma som förr.



       

        








And you, you,you.
Du var min lille snutte, en utav mina bästa vänner.
Dock gick du en väg och jag gick en väg, problemet var bara att det var olika vägar.
We became lost





Miss you, N.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0