wrong turn

Inte blivit till att vara aktiv med bloggandet pg.a. internet brist!
Not cool!
Men nu har man internet again och jag måste erkänna att mitt liv går ut på ånger-
Det enda jag fokuserar på är sådant jag ångrar- fotboll, dans, kärlek, mina vänner. Allting jag lämnade som sagt.
Att lämna allt man älskar det behöver jag ingen fakta om, redan upplevt.

Men iallafall ikväll hade jag funderat på att antingen ha fest, klassfest eller tjejkväll dock sa min ork hejdå! Känner inte lusten eller orken att göra något överhuvudtaget, vill somna och vakna upp imorgon.
Fast det går lite dåligt, JAG ÄR JU INTE TRÖTT.
Får se hur kvällen blir spenderad men imorgon blir det iallafall fest här hemma och jag hoppas på att det blir trevligt, men det blir det nog: ).

BY THE WAY, idag gjorde L något jätte roligt, men jag minns inte vad... Bara att det var något!
piss ut! ♥




Du får aldrig mig att må bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0