work it out


Har inte alls hänt något speciellt idag förutom att det är måndag, aningen dryg dag.
Slutade kring kl 10:10 och min första buss hemåt går kl 12:20.
Dock har jag min lilla vän E som är riktigt gullig att stanna med mig.
Hade hälsobesök kl 11:00 och sjuksköterskan sa att det skulle ta kring 20min,
E väntade på mig utanför men neyney.
Det tog 45min.... Kul för E -.-

Men skall iallafall försöka ordna sjukgymnast nu, åt mina knän bl.a.
Sedan så har jag och E bestämt nu att det blir till att köpa gymkort! Hur härligt som helst blire!!

And tomorrow, har alla i klassen prov förutom jag&två till. De skall baka prinsesstårtor: ) och
niorna kommer att komma på besök och iakta..
 but- Good luck till de gullens!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0